تجهیزات هلی شات

تجهیزات هلی شات ، تجهیزات آتلیه ، قطعات هلی شات ، قیمت هلی شات ، قیمت تجهیزات هلی شات ، لوازم ساخت هلی شات.

تجهیزات هلی شات به عنوان یکی از عناصر مهم در تصویر برداری و عکاسی نوین در صنعت جدید عکاسی به عنوان یکی از ملزومات اصلی به حساب می آید.

هلی شاتها این روزها به عنوان بخش جدا نشدنی از هنر عکاسی و تصویر برداری شناخته می شوند ، به طور کلی هلی شات نوعی از کوادکوپتر یا مولتی روتور است که برای مقاصد تصویر برداری هوایی و با کیفیت قابل قبول و حرفه ای طراحی و ساخته می شود.

هلی شات ، نمایندگی فروش هلی شات و قطعات یدکی فروشگاه آرسی تک.

تجهیزات هلی شات شامل چه وسایلی می شود؟

افرادی که هلی شات کار هستند غالبا به تجهیزاتی نیاز دارند تا بتوانند به صورت حرفه ای و تخصصی شاتهای هوایی بگیرند ، در کل اگر بخواهیم تجهیزات هلی شات را به صورت تخصصی بررسی کنیم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. بهره گیری از ۳-۴ نوع هلی شات با کیفیت عالی
  2. خرید چند باتری یدکی برای هلی شات
  3. تجهیزاتی از قبیل هاب شارژر و شارژر فندکی
  4. رم و رم ریدر با کیفیت و عالی
  5. قطعات یدکی پر مصرف همانند ملخ و محافظ ملخ
  6. انواع لنز پولاریزه و لنزهای واید و شفاف
  7. کابلهای انتقال دیتا به صورت فول
  8. بهره گیری از پاور بانکها و UPS جهت شارژ اضطراری
  9. بهره گیری از یک تیم متخصص جهت انجام پروژه های بزرگ

مواردی که در بالا ذکر شد همگی جزو تجهیزات لازم و ضروری جهت هلی شات به شمار می روند ، لازم به ذکر است که اگر بخواهید هلی شات را به عنوان شغل اصلی و حرفه ای خود برگزینید ، تهیه تجهیزات جزو ابزار کار و الزامات اولیه است.

فروشگاه آرسی تک و ارائه تجهیزات هلی شات

فروشگاه آرسی تک به عنوان اولین فروشگاه هلی شات و لوارم جانبی ، سعی دارد تا با ارائه انواع هلی شات و قطعات ضروری نیاز کلیه علاقه مندان و صاحب نظران این رشته را با قیمتهای کاملا رقابتی تامین نماید ، شما میتوانید در این بخش کلیه قطعات یدکی و تجهیزات مورد نیاز برای هلی شاتهای مختلف و مارکهای معتبر را مشاهده و به صورت آنلاین جهت خرید هلی شات اقدام نمایید.