راهنمای خرید هلی شات

خرید هلی شات ، راهنمای خرید هلی شات ، قیمت هلی شات ، قیمت پهپاد ، هلی شات حرفه ای ، هلی شات با کیفیت و قیمت مناسب ، خرید Helishot.

خرید هلی شات یک کار تخصصی است ، اگر در این زمینه هیچ شناختی ندارید بهتر است قبل از خرید هلی شات با متخصصین این حوزه مشاوره کنید ، اگر شما قصد خرید هلی شات را دارید باید به چند نکته قبل از خرید دقت کنید که در این بخش به صورت تخصصی به این موضوع خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

راهنمای خرید هلی شات ، کدام هلی شات برای خرید مناسب تر است؟ قدرتمندترین هلی شات کدام است؟

نکات مهم برای خرید هلی شات

برای خرید هلی شات باید در مرحله اول مشخص کنید که هدف شما از خرید دوربین پرنده چیست؟

مهمترین نکته در مورد خرید کوادکوپتر و هلی شات میزان بودجه شماست ، طبیعتا کیفیت پرنده با میزان بودجه رابطه مستقیم دارد ، اگر کیفیت بسیار بالا مد نظر شماست باید هلی شات حرفه ای بخرید که طبیعتا قیمت آن نیز بالاست ، پس اگر بودجه شما محدود است باید با دقت بالا و مشاوره دقیق اقدام به خرید کوادروتور نمایید.

اگر برای مصارف تفریحی و سرگرمی میخواهید هلی شات بخرید باید به این نکته دقت داشته باشید که پرواز دادن کوادکوپتر یا هلی شات نیاز به کمی مهارت دارد ، این مهارت فقط از طریق کلاسهای آموزشی میسر نمی شود ، بلکه باید با تمرین و ممارست فراوان به پرواز هلی شات مسلط شوید ، پس اگر مبتدی هستید باید با یک مدل ارزان قیمت سطح پرواز خود را ارتقا دهید تا برای پرواز با یک مدل حرفه ای مهارت کافی را داشته باشید.

اگر مبتدی هستید و کیفیت پرواز و سیستم اتوپایلوت برای شما بسیار مهم است و از نظر بودجه توانایی خرید یک مدل حرفه ای را دارید باز هم پیشنهاد میکنیم تا در کنار مدل حرفه ای از یک مدل ارزان قیمت نیز برای بدست آوردن مهارت کافی استفاده نمایید.

اگر به سطوح نیمه حرفه ای رسیدید و نیازمند خرید هلی شات حرفه ای هستید توجه به چند نکته مهم که در این قسمت به آنها اشاره میکنیم بسیار ضروری است:

  1. مدت زمان پرواز حداقل ۱۵ تا ۲۰ دقیقه الی ۳۰ دقیقه
  2. بهره گیری از دوربین با کیفیت واقعی ۱۲ مگاپیکسل به بالا
  3. کیفیت تصویر برداری حداقل FHD یا ۴K
  4. بهره گیری از گمیبال ۲ الی ۳ محوره
  5. مجهز بودن به سنسور GPS جهت بازگشت به خانه
  6. بهره گیری از سیستم اتوپایلوت و سیستم پرواز خودکار
  7. مجهز بودن به سنسورهای عدم برخورد با موانع
  8. بهره گیری از سیستم انتقال تصویر مجهز
  9. حداقل برد ارسال تصویر ۱۵۰ متر
  10. برد مفید حداقل ۱ کیلومتر به بالا
  11. سقف پرواز ارتفاع حداقل ۳۰۰ متر به بالا
  12. مجهز بودن به سیستم بازگشت به خانه در صورت اتمام باتری
  13. مجهز بودن به سیستم هشدار اتمام باتری
  14. قابلیت تیکاف و لندینگ خودکار
  15. در دسترس بودن قطعات یدکی و پشتیبانی محصول
  16. مجهز بودن به باتری یدکی و کیف چرمی
  17. قابلیت اتصال سخت افزارهای اضافی همانند عینک
  18. قابلیت شارژ باتری با پاور بانک یا باتری اتومبیل

این نکاتی که خدمت شما گفته شد از مهمترین نکات جهت خرید هلی شات حرفه ای به شمار می رود ، اما طبیعتا کوادکوپترهای مبتدی و نیمه حرفه ای تمامی این آپشنها را نخواهند داشت ، اگر نمیخواهید برای شروع کار زیاد هزینه کنید باید در میان این آپشنها مهمترین گزینه ها را انتخاب کرده و با توجه به بودجه خود بهترین خرید را داشته باشید.

چه هلی شاتی بخریم؟

خوشبختانه با پیشرفت علم و فناوری روز به روز به کیفیت و آپشنهای کوادروتورهای نیمه حرفه ای افزوده می شود ، بنابراین شما میتوانید انتخابهای بسیار خوبی را با بودجه مناسب داشته باشید ، برای این امر و انتخاب بهترین هلی شات که به بودجه شما نزدیک باشد بهتر است از مشاوره کارشناسان آرسی تک بهره مند شوید و با با مراجعه به همین بخش بهترین گزینه را انتخاب و خرید نمایید.

هلی شات مویک پرو پک کمبو ، یک پرنده ایده آل جهت تصویر برداری هوایی موجود در آرسی تک.

معرفی بهترین برندهای هلی شات

اگر بخواهیم بهترین برندهای هلی شات را معرفی کنیم به جرات میتوانیم برندهای زیر را جزو برترین تولید کنندگان هلی شات معرفی نماییم.

کمپانی Dji با ارائه بهترین و حرفه ای ترین هلی شاتها در صدر تولید کنندگان هلیشاتها قرار دارد که طبیعتا از نظر قیمتی نیز بسیار بالا می باشد.

کمپانی SYMA به عنوان بهترین تولید کننده کوادکوپترهای مبتدی و نیمه حرفه ای که طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان دارد.

کمپانی CHEERSON نیز به عنوان یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید انواع هلی شات نیمه حرفه ای و مبتدی فعال است.

کمپانی WLTOYS که در زمینه تولید انواع هلی کوپتر کنترلی و ماشین کنترلی بسیار مطرح است و در تولید هلی شاتهای نیمه حرفه ای و اسباب بازی نیز جزو بهترین تولید کنندگان است.

کمپانی SJRC نیز جزو یکی از بهترین برندهای تولید کننده هلی شاتهای اسباب بازی و نیمه حرفه ای است.

کمپانی Parot نیز جزو تولید کنندگان پهپادهای اسمبلی و حرفه ای است که طرفداران خاص خود را دارد اما از نظر سطح کیفی به پای Dji نمیرسد.

کمپانی XK که به تازگی محصولات بسیار با کیفیتی را در زمینه پرنده های نیمه حرفه ای تولید میکند.

فروشگاه آرسی تک با ارائه انواع هلی شات

فروشگاه آرسی تک به عنوان اولین و بزرگترین وارد کننده انواع هلی شاتهای حرفه ای ، نیمه حرفه ای و مبتدی در زمینه ارائه این نوع از محصولات و خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی کلیه محصولات در خدمت علاقه مندان به هلی شات می باشد ، فروشگاه آرسی تک با اخذ نمایندگی رسمی از کمپانیهای مطرح همچون Dji ، SYMA ، WLTOYS در ایران آماده همکاری با تمامی فروشگاه های سرتاسر کشور می باشد ، شما میتوانید جهت مشاوره و خرید هلی شات و یا اخذ نمایندگی با کارشناسان آرسی تک در تماس باشید ۰۲۱۸۸۲۲۶۰۷۸