نحوه ارسال بسته ها

نحوه ارسال سفارشها در فروشگاه آرسی تک

هر فروشگاه اینترنتی بسته به رویه فروش و سیاستهای خود و ابعاد محصولات خود یک روش خاص برای ارسال سفارشهای خود خواهد داشت ، فروشگاه اینترنتی آرسی تک با توجه به ساختار بسته های ارسالی خود ، روشهای متنوعی را برای ارسال سفارش مشتریان خواهد داشت در این بخش به صورت مفصل به نحوه ارسال سفارشها خواهیم پرداخت.

معمولا فروشگاه های اینترنتی از یک ضعف بزرگ برخوردارند و معمولا سفارشهای آنها بسیار دیر به دست مشتریان می رسند ، اما فروشگاه آرسی تک با یک برنامه ریزی دقیق و جامع جهت ارسال بسته های خریداری شده سعی دارد تا بسیار دقیق و به موقع کلیه سفارشهای مشتریان را به دست خریداران محترم برساند.

نحوه ارسال سفارشها در فروشگاه آرسی تک

بسته بندی محکم و شکیل

فروشگاه آرسی تک تمامی سفارشات را به صورت کاملا حرفه ای توسط واحد اجرایی بسته بندی می نماید تا محصولات در صحت و سلامت کامل به دست مشتریان ارجمند برسند ، بسته بندی محصول برای ما بسیار مهم است ، سالم بودن جعبه محصول نشان از اهمیت یک فروشگاه اینترنتی برای مشتریان خود می باشد ، لذا کلیه سفارشات به صورت کاملا تخصصی و در بسته بندیهای محکم و ضد آب تحویل مشتریان گرامی خواهد شد.

بسته های ارسالی از نظر ابعاد دارای ۳ حالت مختلف می باشند:

  1. بسته های کوچک (قطعات و لوازم سایز کوچک)
  2. بسته های متوسط (قطعات و لوازم سایز متوسط)
  3. بسته های سایز بزرگ (قطعات و لوازم سایز بزرگ)

رویه های ارسال:

  1. ارسال از طریق پیک موتوری
  2. ارسال از طریق پست پیشتاز ویژه قطعات کوچک و متوسط
  3. ارسال از طریق باربری تیپاکس یا چاپار ویژه قطعات متوسط و بزرگ
  4. ارسال سریع از طریق پایانه های اتوبوس رانی برای شهرستان

نحوه ارسال سفارشهای تهران

دفتر اصلی و انبار شرکت آرسی تک در تهران واقع شده است به همین دلیل کلیه سفارشهای استان تهران از طریق پیک موتوری و در سریعترین زمان ممکن برای مشتریان عزیز ارسال خواهد شد ، طبق چارت ارسالی آرسی تک کلیه سفارشهایی که تا قبل از ساعت ۱۷ روز کاری در سیستم ثبت نهایی شوند در همان روز از طریق پیک موتوری (الو پیک) در سریعترین زمان برای مشتریان گرامی ارسال می گردد.

لازم به ذکر است کلیه سفارشهای بالای ۵۰۰ هزار تومان به صورت کاملا رایگان ارسال می گردند.

نحوه ارسال سفارشهای سایر استانهای کشور

سفارشهای سایر نقاط کشور بسته به ابعاد و محتوی از طریق پست پیشتاز یا باربری ارسال می گردند ، معمولا بهترین روش ارسال قطعات و لوازم سایز کوچک و متوسط از طریق پست پیشتاز می باشد ، معمولا وسایلی که از طریق پست ارسال می شوند در نقاط استانها در مدت زمان ۲۴ ساعته تحویل گیرنده خواهد شد و توابع استان نیز ماکزیمم در ۴۸ ساعت تحویل گیرنده خواهند شد ، برای پیگیری سفارشهایی که از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند میتوانید به سایت رسمی شرکت پست مراجعه نمایید.

سفارشهایی که از نظر ابعاد دارای سایز متوسط و بزرگ می باشند ، میتوان هم از طریق پست پیشتاز و هم از طریق باربری تیپاکس ارسال شوند ، بهترین روش ارسال برای قطعات سایز بزرگ ارسال از طریق باربری می باشد ، در این بین شرکتهای باربری تیپاکس و چاپار جزو امن ترین باربریهایی هستند که کل کشور را پوشش میدهند.

شرکت پست و باربریها در ایام تعطیل رسمی همانند ایام نوروز سرویس دهی خود را محدود مینمایند به همین دلیل برای این ایام سفارشات شهرستان را از طریق پایانه های باربری در سریعترین زمان ممکن به گیرنده تحویل می شود.

لازم به ذکر است کلیه سفارشهای بالا ۵۰۰ هزار تومان به صورت کاملا رایگان برای مشتریان عزیز ارسال می گردند.

هدف ما ارسال سریع سفارشها در کوتاهترین زمان ممکن به دست مشتریان گرامی است ، شما میتوانید برای پیگیری مرسولات خود به بخش پیگیری سفارشات در سایت آرسی تک مراجعه نمایید.