هلی شات چیست؟

هلی شات چیست؟ ، دوربین پرنده ، HELISHOT ، Helishot ، قیمت هلی شات ، خرید هلی شات ، کوادکوپتر ، هلی شات حرفه ای ، مولتی روتور ، هلیشات ارزان قیمت ، کوادکوپتر حرفه ای.

هلی شات (Helishot) نوعی از کوادکوپتر یا مولتی روتور است که فقط به منظور تهیه تصویرهای هوایی طراحی می شود ، بنابراین باید چندین خصوصیت مهم باشد ، طبیعتا چون هلیشات جهت تهیه تصاویر هوایی به کار می رود ، کیفیت دوربین آن باید بسیار بالا باشد ، از دیگر قالبتهای یک هلی شات حرفه ای کیفتی پرواز ، سیستم اتوپایلوت ، سیستم انتقال تصاویر ، قابلیت بازگشت به خانه و مدت زمان پرواز آن می باشد.

هلی شات چیست و کاربرد آن کجاست؟ نمایندگی فروش انواع هلی شات و لوازم یدکی در فروشگاه آرسی تک.

به چه کوادکوپترهایی هلی شات میگویند؟

به کوادکوپترهایی که به دوربینهای با کیفیت مجهز شده باشند هلی شات گفته می شود ، هلیشات ها غالبا باید ثبات پروازی بالایی نیز داشته باشند ، بنابراین سیستم اتوپایلوت برای آنها بسیار حائز اهمیت است.

هلی شات اسمبلی یا هلی شات شرکتی؟

هلی شاتها معمولا به دو صورت موجود هستند ، یک نوع از آنها به صورت اسمبلی هستند و شما میتوانید با توجه به نیازی که دارید آنها را اسمبل نمایید ، البته مونتاژ یک هلیشات نیازمند تجربه و دانش پهپادها می باشد و اگر بخواهید هلی شات مونتاژ کنید باید مشخصات مورد نیازتان را به شرکتها یا سازمانهایی که به صورت تخصصی مولتی روتور حرفه ای اسمبل می نمایند واگذار نمایید ، هلی شاتهای اسمبلی دارای معایب و مزایای خاص خود هستند که به آنها اشاره میکنیم

مزایای هلی شاتهای اسمبلی

  1. توانایی سفارشی سازی برای مصارف تخصصی
  2. توانایی ارتقا باتری و قطعات
  3. تعمیرات ساده تر و دسترسی آسان به قطعات داخلی
  4. امکان افزایش برد و افزایش تایم پرواز

معایب هلی شاتهای اسمبلی

  1. قیمت بالا نسبت به هلی شاتهای شرکتی
  2. نمای ظاهری شبیه ربات
  3. دردسر اسمبل و مونتاژ
  4. عیب یابی و تعمیرات نرم افزاری دشوار
  5. راه اندازی و کار با آنها نیازمند اوپراتور با تجربه است

در مقابل هلی شاتهای اسمبی ، هلی شاتهای شرکتی و فول وجود دارند ، امروزه با توجه به تنوع هلی شاتهای فول شرکتی و کیفیت بسیار بالای این مدلها و تامین قطعات یدکی و تعمیرات ساده تر در این نوع از کوادکوپترها ، باعث شده است تا میزان استقبال از این مدلها بسیار بیشتر باشد.

به طور مثال محصولات کمپانی DJI و هلی شاتهای ساخت این شرکت بسیار محبوب هستند و از مهمترین دلایل محبوبیت آنها ساده بودن کاربری آنها می باشد.

به طور کلی هلی شاتهای فول شرکتی معایب خاصی ندارند و شاید تنها ایرادی که بتوان به آنها گرفت بحث ساپورت قطعات است که معمولا کمپانیهای مطرح همانند dji این مشکل را نیز برطرف نموده اند.

امروزه هلی شاتهای فول شرکتی با خصوصیات متنوع و قیمتهای متنوع طراحی و ارائه می شوند و برای هر نوع سلیقه و بودجه ای یک نوع هلیشات یا کوادکوپتر موجود است.

قاعدتا اگر یک محصول فول بخواهید باید بیشتر هزینه کنید و مطمئن باشید برای هر نوع سلیقه ای کوادکوپتر وجود دارد.

مهمترین کمپانیهای ساخت Helishot عبارتند از Dji ، Syma ، WLTOYS و… می باشند.

بدون شک Dji فقط محصولات حرفه ای تولید میکند و کیفیت آنها بی نظیر است و دارای قیمتهای بالایی می باشند.

نحوه انتخاب و خرید هلی شات

برای خرید هلی شات فقط کافیست تا هدف خود را مشخص نمایید ، سپس بودجه خود را تعیین کنید و با مشاوران آرسی تک مشاوره کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین هلی شاتها کدام هستند؟

همانطور که اشاره شد یک هلی شات تخصصی باید دارای خواص و مشخصه های بارزی باشد که در ابتدای همین مقاله به آنها اشاره شد ، بهترین هلی شاتها مدلهایی هستند که دارای دوربین با کیفیت باشند ، مجهز به سیستم اتوپایلوت و تایم پرواز قابل قبولی داشته باشند.

بهره گیری از سنسورهای حرکتی و سنسور GPS جزو یکی از آپشنهای مهم برای یک هلی شات حرفه ای به شمار می رود.

اگر قصد خرید هلی شات را دارید توجه به این نکات میتواند برای شما بسیار مفید باشد ، اما تهیه یک هلی شات با تمامی این مشخصه ها بسیار گران قیمت است اگر نمیخواهید زیاد هزینه کنید باید مهمترین نکته ای که برای شما مهم است را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

فروشگاه آرسی تک و فروش انواع هلی شات تخصصی

فروشگاه آرسی تک به عنوان اولین وارد کننده تخصصی هلی شات و لوازم جانبی آن سعی دارد با ارائه انواع هلیشات در رنج های قیمتی و آپشنهای مختلف در خدمت علاقه مندان به این صنعت باشد و در این بخش شما میتوانید با اتواع هلیشات آشنا شده و با توجه به بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.