روشهای پرداخت و خرید آنلاین

روشهای پرداخت به عنوان یک اصل مهم در زمینه خرید اینترنتی می باشد که هر فروشگاه آنلاینی با توجه به سیاستها و اهداف خود آن را پایه گذاری خواهد کرد ، از جاییکه ماهیت یک فروشگاه اینترنتی ، خرید آنلاین است و فرهنگ سازی خرید آنلاین در کشور در حال پیشرفت و فراگیری است ، فروشگاه آرسی تک همانند سایر فروشگاه های معتبر که در زمینه خرید اینترنتی فعال هستند سعی مینماید مشتریان و مراجعه کنندگان به فروشگاه را به پرداخت آنلاین ترغیب نماید ، خرید محصول به صورت پرداخت آنلاین از طریق درگاه های پرداختی بانکی به عنوان اعتبار یک فروشگاه آنلاین قابل استناد است.

در همین راستا فروشگاه اینترنتی آرسی تک با فعالسازی درگاه مستقیم بانکی و ارائه تخفیفهای بسیار قابل توجه سعی بر تشویق مشتریان به خریدهای آنلاین دارد.

فروشگاه اینترنتی آرسی تک با فعالسازی درگاه مستقیم بانکی و ارائه تخفیفهای بسیار قابل توجه سعی بر تشویق مشتریان به خریدهای آنلاین دارد.

از این رو فروشگاه آرسی تک به عنوان یک فروشگاه اینترنتی با سابقه و معتبر ، روش پرداخت در محل را از خریدهای خود حذف نموده و شیوه پرداخت آنلاین از طریق درگاه مستقیم بانکی را به مشتریان خود پیشنهاد میدهد.

درگاه های پرداخت آرسی تک

درگاه پرداخت بانک ملت که قابل استفاده برای کلیه کارت بانکهای عضو شبکه شتاب است.

درگاه پرداخت بانک سامان که قابل استفاده برای کلیه کارت بانکهای عضو شبکه شتاب است.

درگاه پرداخت بانک پاسارگاد که قابل استفاده برای کلیه کارت بانکهای عضو شبکه شتاب است.

درگاه پرداخت مستقیم اینترنتی بانک ملت فروشگاه آرسی تک.

اما جهت خرید اینترنتی باید اعتماد مشتریان به فروشگاه آنلاین جلب گردد و بتوانند با خیالی آسوده خرید اینترنتی انجام دهند ، سوالات زیر ممکن است در ذهن بسیاری از افراد پیش بیاید که ما سعی کرده ایم به صورت کاملا شفاف به آنها پاسخ دهیم:

چگونه به درگاه پرداخت اینترنتی آرسی تک اعتماد کنم؟

درگاه پرداخت اینترنتی که به صورت مستقیم برای فروشگاهی فعال شود مستلزم اخذ پروانه کسب اینترنتی یا نماد اعتماد الکترونیکی است ، فروشگاه آرسی تک سالهاست با نماد اعتماد اینترنتی یا اینماد معتبر به فعالیت خود در زمینه فروش محصولات رادیو کنترلی فعال است ، این نماد از طرف وزارت صنعت و معدن به فروشگاه های آنلاینی که هویت و اصالت آنها احراز شده باشد اهدا می شود.

شاید برای بسیاری از مراجعه کنندگان و خریداران محصول این سوال پیش آمده باشد که چگونه به فروشگاه آرسی تک اعتماد کنیم؟

فروشگاه آرسی تک با بیش از ۷ سال سابقه فعالیت مفید در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات رادیو کنترلی به عنوان یک فروشگاه معتبر اینترنتی فعال می باشد بنابراین شما میتوانید با استناد به برند معتبر آرسی تک و شماره تماسهای بخش فروش و پشتیبانی فعال ۰۲۱۸۸۲۲۶۰۷۸ به این موضوع استناد نمایید ، همچنین دفتر فروشگاه آرسی تک برای مراجعه حضوری و خدمات پس از فروش کلیه محصولات پذیرای شما عزیزان خواهد بود.

آیا درگاه پرداخت اینترنتی آرسی تک قابل اعتماد است؟

آرسی تک از ۳ بانک معتبر دارای درگاه پرداخت مستقیم است ، بانک ملت و بانک سامان و بانک پاسارگاد ، آدرس ورود به درگاه های پرداختی آنلاین همگی از سامانه شاپرک به آدرس shaparak.ir پشتیبانی می نماید ، لذا به مشتریان محترم توصیه میکنیم که حتما از درگاه های پرداختی امن جهت خریدهای خود استفاده نمایند تا از سو استفاده های احتمالی در این زمینه جلوگیری به عمل آید.

کوادکوپتر SYMA X5UW ، کوادکوپتر سایما ایکس ۵ یو دبلیو ، هلی شات سایما ، SYMA X5UW ، قیمت هلی شات سایما ، خرید کوادکوپتر SYMA X5UW ، قیمت کوادکوپتر سایما X5UW ، موجود در فروشگاه آرسی تک.

درگاه پرداخت اینترنتی آرسی تک کاملا قابل اعتماد و مستند است.

اگر محصولی را به صورت آنلاین خرید کنیم و برایمان ارسال نکنند چه می شود؟

همیشه به یاد داشته باشید که یک فروشگاه اینترنتی معتبر که دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت دولتی است ، هیچگاه وجهه خود را خراب نخواهد کرد ، فروشگاهی که دارای شماره تلفن ثابت از مخابرات ، آدرس معتبر پستی ، دفتر معتبر و کلیه خدمات پس از فروش به مشتریان است هیچگاه از اعتماد مشتریان خود سو استفاده نخواهد کرد ، بنابراین بعد از ثبت سفارش ، میتوانید سفارش خود را تا لحظه دریافت به صورت جز به جز پیگیری کرده و از بابت سالم رسیدن محصول کاملا اطمینان داشته باشید.

اگر محصولی را خرید کنیم و خراب به دستمان برسد تکلیف چیست؟

بسیاری از فروشگاه های اینترنتی برای سلامت محصولات خود گارانتی تعیین میکنند ، فروشگاه آرسی تک نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای محصولات خود گارانتی و بیمه معتبر ارائه میدهد.

کلیه محصولاتی که از طریق باربری یا شرکت پست ارسال می شوند توسط کالا آرسی بیمه می گردند تا در صورتی دارای خسارت حمل و نقل شوند توسط بیمه ساپورت گردند.

ارائه گارانتی معتبر برای محصول خریداری شده

کلیه محصولات قبل از ارسال توسط کارشناسان آرسی تک تست کامل شده و با برچسب تست شده پلمپ می گردد و برای خریداران ارسال می شود ، با این حال برای کلیه محصولات خود گارانتی ۷۲ ساعته تعویض قرار داده است ، چنانچه کالا به دست مشتریان برسد و دچار ایراد فنی یا خرابی باشد تا ۷۲ ساعت تحت گارانتی تعویض آرسی تک قرار دارند و میتوانید در صورت بروز مشکل با بخش فنی تماس گرفته و مسئولین فروشگاه را در جریان قرار دهید تا جهت تعویض محصول با شما هماهنگی های لازم انجام شود ، جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد گارانتی محصولات به صفحه گارانتی ۷۲ ساعته محصول مراجعه نمایید.