کوادکوپتر و هلی شات

کوادکوپتر و هلی شات ، کوادکوپتر چیست؟ ، هلی شات چیست؟ ، راهنمای خرید کوادکوپتر ، بهترین کوادکوپتر ، راهنمای خرید هلی شات ، فرق بین کوادکوپتر و هلی شات ، آیا کوادکوپترهای اسباب بازی را میتوان هلی شات نامید؟

کوادکوپتر و هلی شات یک دسته بندی کلی برای تمام محصولاتی است که توسط ۴ عدد موتور به صورت عمودی پرواز میکنند ، در تفکیک سازی دقیق این نوع از پرنده ها که برای مصارف مختلف به کار می روند یک دسته کلی وجود خواهد داشت که آن را کوادکوپتر و هلی شات مینامیم و تمامی محصولات فروشگاه آرسی تک که دارای این مشخصه هستند ، اعم از مبتدی ، نیمه حرفه ای و حرفه ای فول و حتی کوادکوپترهای تخصصی برای مصارف خاص همگی در این دسته بندی قرار میگیرند.

برای تفکیک سازی بهتر این دسته ها و انتخاب ساده تر آنها ما برای هر دسته خاص یک پروتکل تعریف کرده ایم تا بتوانید به سادگی کوادکوپتر و هلی شات مورد نظر خود را یافته و آن را ارزیابی نمایید و اگر تمایل به خرید محصول داشتید به سادگی آن را خرید نمایید.

به صورت کلی کوادکوپتر و هلی شاتها به ۳ دسته اصلی تقسیم بندی می شوند:

کوادکوپترهای مبتدی ارزان قیمت :

این نوع از کوادکوپترها جهت مصارف آموزشی ، تفریحی و سرگرمی مورد استفاده قرار میگیرند ، برد موثر آنها ماکزیمم ۱۵۰ متر بوده و ابعاد آنها کوچک ، متوسط یا بزرگ هستند ، تایم پروازشان ماکزیمم ۱۰ دقیقه است و برای مصارف آموزشی و سرگرمی بسیار ایده آل هستند و دارای قیمتهای قابل قبول و ارزان هستند و به سادگی میتوانید آنها را خریداری کنید.

کوادکوپترهای نیمه حرفه ای :

این دسته از کوادکوپترها جهت مصارف نیمه حرفه ای و سرگرمی همانند تصویر برداری های آماتور و خانوادگی مورد استفاده قرار میگیرند ، برد موثر آنها ماکزیمم ۴۰۰ الی ۵۰۰ متر است و در دو حالت دوربین دار و بدون دوربین طراحی و ساخته می شوند ، قیمتهای آنها متعادل است و از نظر کیفیتی از کوادکوپترهای مبتدی بسیار بالاتر بوده و از کوادکوپترهای حرفه ای پایینتر هستند ، رنج قیمت متوسط و کارایی قابل قبولی دارند.

کوادکوپترهای حرفه ای :

این دسته از کوادکوپتر و هلی شات ها برای مصارف حرفه ای و خاص مورد استفاده قرار میگیرند ، کیفیت تصویر برداری و سیستم خلبان خودکار بسیار دقیقی دارند ، مجهز به سیستم بازگشت به خانه از طریق GPS هستند و برد موثر آنها حداقل ۲ کیلومتر می باشد ، تایم پرواز آنها بالای ۱۵ دقیقه است و جهت مصارف هنری و تصویر برداریهای حرفه ای مورد استفاده قرار میگیرند ، و برای مصارف هلی شات ، سم پاشی ، دیدبانی ، نقشه برداری و… مورد استفاده قرار میگیرند.

معروف ترین مارک کوادکوپتر و هلی شات کدامند؟

کوادکوپتر و هلی شات سایما SYMA

کمپانی سایما به عنوان تولید کننده تراز اول کوادکوپترهای مبتدی و نیمه حرفه ای می باشد ، فروشگاه آرسی تک به عنوان نمایندگی رسمی سایما در ایران با ارائه انواع کوادکوپترهای سایما در خدمت علاقه مندان به این نوع از پهپادهای است ، شما میتوانید با کلیک بر روی دسته های زیر وارد بخش مربوطه برای مشاهده محصولات آن بخش شوید.

کوادکوپتر SYMA X5UW ، کوادکوپتر سایما ایکس ۵ یو دبلیو ، هلی شات سایما ، SYMA X5UW ، قیمت هلی شات سایما ، خرید کوادکوپتر SYMA X5UW ، قیمت کوادکوپتر سایما X5UW ، موجود در فروشگاه آرسی تک.

کلیه کوادکوپترهای سری 5 کمپانی سایما ، آرسی تک تنها نمایندگی رسمی و معتبر کمپانی سایما در ایران.

کوادکوپتر و هلی شات سری 8 کمپانی سایما در نمایندگی رسمی کمپانی سایما در ایران فروشگاه آرسی تک.

شما میتوانید با کلیک بر روی هر کدام از بخشهای مورد نظر خود ، وارد قسمت محصولات در دسته خاص انتخابی خود شده و اطلاعات دقیق هر کدام از مدلها را مطالعه بفرمایید.

البته کمپانیهای دیگری نظیر WLTOYS ، CHEERSON ، SJRC ، SJRC ، BUGS و… نیز در زمینه تولیدات محصولات با کیفیت فعال هستند که توصیه میکنیم برای ورود به بخش مربوط به هر کدام از این مدلها در بخش منوی کوادکوپتر و هلی شات ، بر روی منوی مربوط به آنها کلیک کرده و اطلاعات دقیق هر کدام را مطالعه فرمایید.

کوادکوپتر و هلی شات حرفه ای Dji

کمپانی Dji در زمینه تولید هلی شات های بسیار حرفه ای و بی نظیر فعال است و فروشگاه آرسی تک به عنوان نماینده رسمی محصولات Dji در ایران مفتخر است تا کلیه محصولات این کمپانی مطرح را خدمت علاقه مندان معرفی و ارائه نماید ، برای مشاهده کلیه محصولات کمپانی Dji بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

هلی شاتها و کوادکوپترهای حرفه ای کمپانی Dji در نمایندگی رسمی دی جی ای فروشگاه آرسی تک.

شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر یا مشاوره در زمینه خرید محصولات کنترلی و مخصوصا کوادکوپتر با بخش فروش آرسی تک تماس حاصل نمایید.